Olsztyn. 02.05.2023.
A. Właścicielem sklepu pilot720.pl jest firma pilot720.pl Robert Kuźmicki, ul.Kanta 52/7, numer NIP: 739-218-14-82.REGON :
B. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie pilot720.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte. Zasady regulaminu stanowią integralną część każdej oferty na stronie z przedmiotem.
C. W sklepie internetowym pilot720.pl można dokonywać zakupów przez internet 24 godziny na dobę, chyba że na stronie sklepu pojawi się komunikat, który informuje inaczej.
D. Wszystkie modele oferowane w sklepie pilot720.pl są oryginalne i fabrycznie nowe.
OFERTA CENOWA:
A. Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych (PLN) i są cenami detalicznymi.
B. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu towaru w momencie określenia ceny ostatecznej w wysokości różnej od poprzedniej.
C. Ceny podane w sklepie pilot720.pl dotyczą sprzedaży internetowej.
WPŁATA:
A. Numer i nazwa konta do wpłaty należności za zamówienie są zawsze podane w przesłanym pocztą internetową potwierdzeniu zakupu. Jak poniżej :
Dane do przelewu:
pilot720.pl Robert Kuźmicki
Konto: 89 1560 0013 2425 6394 2000 0001
B. Termin płatność to 3 dni robocze od dnia zamówienia. To tym terminie zamówienia będą anulowane.
c. Kupując przez internet można wybrać opcję opłaty za pobraniem.Jest ona dostępna dla zarejestrowanych klientów z kontem w sklepie pilot720.pl po pierwszej płatności przelewem.
DOSTAWA I KOSZT WYSYŁKI:
A. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Pocztexu - kurier, Inpost - paczkomat, zgodnie z wyborem Klienta na zamówieniu :
- przesyłka kurierska Pocztex przedpłata - 17,95zł
- przesyłka kurierska za pobraniem - 23zł( uwaga ! opcja dostępna dla Klientów z założonym kontem i min. 1 wysyłką zrealizowaną i opłaconą przelewem)
- paczkomaty InPost przedpłata -13,95zł
- paczka pocztowa kurier 15,95zł
B. Termin wysyłki jest podany w opisie modelu i wynosi 1-2 lub 7-10 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku modeli z różnymi terminami wysyłki - realizujemy jedną przesyłkę w dłuższym terminie wysyłki. Dla modeli w przedsprzedaży termin wysyłki ustalany jest każdorazowo indywidualnie - szukaj w opisie.
C. Wysyłki opłacone i za pobraniem realizujemy codziennie : kurier pn-pt, paczkomat pn-sob.
D. Koszty wysyłki do innych krajów: dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską (dokładne koszty wysyłki, uzależnione od wagi i kraju doręczenia podane zostaną Klientowi indywidualnie)
E. Wysyłka (za wyjątkiem przesyłki pobraniowej) następuje tylko po wpłynięciu całej należności na konto w terminie 3 dni od dnia zamówienia. Cała należność to należność za modele + koszty przesyłki.
ZWROTY I RELKAMACJE :
A. Przed odebraniem przesyłki z paczkomatu lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia i taśmy są zerwane należy sprawdzić zawartość paczki i w obecności kuriera sporządzić ewentualny protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
B. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, prosimy niezwłocznie o kontakt telefoniczny.
C. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
D. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z informacją na piśmie określającą niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na nasz adres: Sklep pilot720.pl Robert Kuźmicki, ul.Kanta 52/7, 10-691 Olsztyn. Informujemy, że paczki płatne za pobraniem nie będą przyjmowane.
Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy egzemplarz, pozbawiony wad, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe. Klient traci wskazane wyżej uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty ponownej dostawy ponosi sklep.
E. Nie będą przyjmowane zwroty i reklamacje uszkodzonych modeli z powodu niewłaściwego ich użytkowania i zniszczenia modelu ( połamane elementy) - takich modeli prosimy nie przesyłać.
F. Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy. Musi poinformować o tym fakcie sprzedającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
Zwracany w tym trybie towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, fabrycznie nowym stanie. Prosimy o odesłanie kompletnego, nieużywanego i nieuszkodzonego modelu, w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu, wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
Zwracaną należność przelewamy na wskazane przez Klienta konto , a w przypadku braku takiego wskazania przelewamy na konto z którego nastąpiła zapłata za zakupiony towar.